«Підприємець – це не посада.

Це стан людей, які прагнуть змінити майбутнє»

Гай Кавасакі

 

Оскільки основою існування і розвитку людського суспільства є виробництво і споживання різних матеріальних благ, необхідних для задоволення потреб населення, студенти 4 курсу Факультету фінансів, підприємництва та обліку (спеціальність «Економіка підприємства») в рамках вивчення дисципліни Підприємництво та бізнес-культура вивчали особливості підприємницької діяльності у сфері ресторанного господарства на базі Гостинної ресторації «Гопачок». Як зазначив сам власник ресторації Кирило Долиняк,  підприємницька діяльність у сфері ресторанного господарства – це, передусім, бізнес, який передбачає постійний контакт із різноманітними людьми (споживачами). Успіх у ньому може бути досягнутий за умови не лише задоволення їхніх потреб якісною їжею, але й наданням відповідних послуг, зручностями, гостинністю, доброзичливою атмосферою, умовами для відпочинку і т. ін. В бізнесових реаліях сьогодення з метою стимулювання підприємницької активності в сфері ресторанного господарства одним з найпотужніших інструментів в конкурентній боротьбі є впровадження інноваційних підходів.

Студенти мали можливість почути з перших вуст історію виникнення ідеї започаткування такої діяльності, особливості її бізнес-планування, організації діяльності та розвитку закладу.

Спілкування з успішним у своїй справі підприємцем, дало можливість студентам визначити основні напрями розвитку підприємницької діяльності у ресторанному господарстві в Україні: ресторанне господарство наслідуватиме європейські тенденції; найважливішими чинниками споживчого попиту будуть час і комфорт; еластичність форматів — один із способів залучення і утримання клієнтів; попит на здорове і смачне харчування поза домом визначатиме появу нових форматів, таких як сімейні клуби, ресторани легкої їжі та ін,; створення концептуальних підприємств ресторанного господарства, які оформлюються у певному національному або екзотичному стилі; поява мережі віртуальних підприємств ресторанного господарства, що забезпечують прийняття замовлень і доставку продукції через мережу Інтернет;  приготування страв у присутності відвідувачів, що є дуже привабливим для споживачів; кейтеринг у всьому різноманітті його видів: у приміщенні, в ресторані, соціальний (на громадських заходах), VІР-кейтеринг, з виїздом кращих кухарів та офіціантів; підвищення привабливості підприємств ресторанного господарства для всіх категорій населення як елемента дозвілля та відпочинку, організації ділових зустрічей, обслуговування туристів; високі темпи зросту, і як наслідок, посилення конкуренції; зростання вимогливості потенційних відвідувачів; збільшення інвестицій за загальним обсягом і окремими проектами;  освоєння інноваційних трендів.

Відвідування ресторації Гопачок у м.Чернівці – це завжди затишна атмосфера, гостинність, професійність та надзвичайно вишукані смаколики.  Приємною несподіванкою для учасників зустрічі були запропоновані студентам гостинці від закладу.